TCo. Akcesoria meblowe

man-593333_1920

Kariera

Zespół TCO tworzy profesjonalna grupa pracowników, którym firma zawdzięcza coraz silniejszą pozycję na rynku.

Największym oraz najcenniejszym kapitałem firmy są jej pracownicy. Z tego też względu stawiamy na uczciwość, odpowiedzialność oraz wzajemny szacunek, które pozwalają skutecznie wykonywać powierzone obowiązki.

W związku z rozwojem naszej firmy i zmianami poszukujemy wykwalifikowanych osób na poniższe stanowiska:

 

Handlowiec – rejon województwo pomorskie, kujawsko-pomorskie, zachodnio-pomorskie

 

Zakres obowiązków:

  • organizowanie procesu sprzedaży produktów
  • pozyskiwanie nowych klientów poprzez bezpośrednie wizyty oraz negocjowanie kontraktów handlowych,
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami,
  • ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych produktów oraz odpowiedzialność za ich realizację, monitorowanie działań konkurencji,
  • realizowanie założonych planów sprzedaży,
  • sporządzanie i analiza prognoz dotycząca rynku

 

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych kontaktów z klientem
  • doświadczenie na podobnym stanowisku najlepiej w branży
  • bardzo dobra znajomość rynku detalicznego, sieciowego i hurtowego w regionie
  • zdolności interpersonalne i negocjacyjne
  • samodyscyplina oraz ukierunkowanie na realizację celów
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • samochód służbowy
  • odpowiedzialną, pełną wyzwań pracę,
  • wynagrodzenie połączone z wynikami pracy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: praca@tco.com.pl

 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami).
 

Dział sprzedaży/Obsługa klienta

 

Zakres obowiązków:

  • tworzenie korespondencji handlowej i ofert itp.
  • wysyłanie korespondencji w imieniu pracowników działu handlowego
  • obsługa zamówień i wystawianie dokumentów sprzedaży

 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność
  • wykształcenie minimum średnie
  • doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, obsługi klienta lub administracji
  • zdolności handlowe
  • inicjatywa / przedsiębiorczość
  • sumienność

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: praca@tco.com.pl

 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami).